Na, ilyen egy jó könyvborító
A jól működő könyvborító marketing eszköz is, ami önértékesítő. És ez különösen az elsőkönyves íróknak fontos, akiknek még nem a neve adja el a könyvét. Két dologra kell nagyon figyelni. A releváns betűválasztásra és a belső szenvedélyre. Szenvedély nélkül ugyanis semmibe nem szabad belevágni.
A borító megtervezése előtt (lehetőség szerint) elolvasom a kéziratot, hogy inspirálódjak. Lelkes leszek és rajongani kezdek, akkor tudok beleszerelmesedni a témába és kreatívan alkotni, az olvasó lelki szemein keresztül látni a könyvet.
Természetesen minden műfajnak megvannak a maga sajátosságai, vizuális igényrendszere, de az adott, esetleg szoros kereteken belül is lehet hatalmasat alkotni. És itt is érvényes, “a kevesebb több” elve. Ezért érdemes grafikushoz fordulni, mert könnyen meg lehet csúszni, s a végeredmény hamar átmehet roppantborzasztóba.
A nyomdakész file-hoz elküldésre kerül bemutató képként valóságrealisztikus mockup is.
Azok a felhasznált képi elemek, grafikák, vektorok, betűtípusok, amelyek license- kötelesek, módosíthatják a feltüntetett árat, amennyiben nem egy ingyenesen hozzáférhető alternatívával helyettesítjük.
Amennyiben olyan szolgáltatásra van szükséged, ami nem található a csomagok között, akkor küldj a szabadúszónak egy üzenetet az elképzelésedről. Miután megegyeztetek a részletekről és az árról, a szabadúszó létre tud hozni neked egy csomagot, vagy egy teljesen a te igényeidre szabott új szolgáltatást.
Nagyon fontos, hogy soha NE fizess banki utalással, Paypal-el vagy egyéb módon, mindig csak a “Megrendelem” gombra kattinva, mert csak így tudjuk garantálni a biztonságos megrendelést. Így a megrendelő és a szabadúszó is védve van. Amennyiben megrendelőként nem kapod meg a szolgáltatást az ígért határidőre vagy a szolgáltatás nem felel meg a megbeszélt kritériumoknak, vissza fogjuk utalni a befizetett összeget a számládra. Ha a szabadúszó más fizetési módot kér tőled, kérjük, jelentsd itt a szabadúszót. Köszönjük az együttműködésedet!