Virtuális asszisztencia
Tóth Alexandra vagyok, virtuális asszisztens. Küldetésem, hogy levegyem a válladról a fárasztó adminisztrációs és operatív feladatokat, így több időt teremtve neked, hogy figyelhess a magasabb prioritást élvező feladatokra, mint a céged növekedése vagy az ügyfeleid elégedettségének növelése.
Feladatok, amiben a segítségedre lehetek:
Adminisztratív támogatás:
- Adatrögzítés és adatbázis-kezelés (Excel, Google Sheets)
- Dokumentumok és fájlok rendszerezése
- Naptár- és időpontkezelés
Ügyfélszolgálat:
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Email-ek megválaszolása, rendelések felvétele
- Információnyújtás, panaszkezelés
Értékesítési támogatás:
- Piackutatás és versenytárs-elemzés
- Potenciális új ügyfelek megkeresése
Technikai támogatás:
- Weboldal frissítése
- Termékfeltöltés
- Fájlok konvertálása (.pdf, .jpg stb.)
Kreatív feladatok:
- Közösségi média kezelése (posztolás, kapcsolattartás)
- Canva grafikák készítése (szórólapok, bannerek, prezentációk, logo)
- Blogbejegyzések és termékleírások írása
Írj rám, hadd halljam, mivel tudom megkönnyíteni a mindennapjaidat!
Amennyiben olyan szolgáltatásra van szükséged, ami nem található a csomagok között, akkor küldj a szabadúszónak egy üzenetet az elképzelésedről. Miután megegyeztetek a részletekről és az árról, a szabadúszó létre tud hozni neked egy csomagot, vagy egy teljesen a te igényeidre szabott új szolgáltatást.
Amennyiben nem kapod meg a szolgáltatást az ígért határidőre vagy a szolgáltatás nem felel meg a megbeszélt kritériumoknak, vissza fogjuk utalni a befizetett összeget a számládra.