Virtuális asszisztens
Kedves Érdeklődő!
Örülök, hogy rám találtál!
Célom, hogy levegyem a vállalkozók válláról az adminisztratív terheket, és gördülékennyé tegyem a mindennapokat. Pontos és precíz munkával segítek a dokumentumok rendszerezésében, számlázás előkészítésében, e-mailek kezelésében, időpontegyeztetésben, webshop- és közösségi médiafeladatokban is. Megbízható háttértámogatást nyújtok, hogy több időd maradjon az ügyfeleidre és a vállalkozásod építésére. Partnerként dolgozom melletted, mindig a határidőket és a minőséget szem előtt tartva.
A következő területeken tudok Neked segíteni:
- Alapvető adminisztratív feladatok
- dokumentumok rendszerezése, iktatása
- adatbevitel, szövegszerkesztés
- MS Office feladatok
- Ügyintézés és támogatás
- e-mailek kezelése, válaszadás
- naptárkezelés
- kutatómunka
- időpontfoglalás, határidők követése
- árajánlatok készítése
- beszerzési feladatok ellátása
- pénzügyi háttértámogatás
- számlázás előkészítése
- számlák rendszerezése
- kiadások – költségfigyelés
- online jelenlét
- webshopkezelés: termékfeltöltés, rendeléskezelés, panaszkezelés, kuponok, számlázás, logisztika
- egyszerűbb weboldal készítése / szerkesztése alap szinten
- Facebook posztok készítése, időzítése
Fordulj hozzám bizalommal!
Amennyiben olyan szolgáltatásra van szükséged, ami nem található a csomagok között, akkor küldj a szabadúszónak egy üzenetet az elképzelésedről. Miután megegyeztetek a részletekről és az árról, a szabadúszó létre tud hozni neked egy csomagot, vagy egy teljesen a te igényeidre szabott új szolgáltatást.
100%-ban bízunk a szabadúszóinkban, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden megrendelésre: Amennyiben nem kapod meg a szolgáltatást az ígért határidőre vagy a szolgáltatás nem felel meg a megbeszélt kritériumoknak, vissza fogjuk utalni a befizetett összeget a számládra.