Virtuális asszisztencia
Szabadúszó virtuális asszisztensként 13 év irodai tapasztalattal, jogi végzettséggel segítem ügyfeleimet az általános adminisztratív feladatok és a specifikus jogi feladatok terén. Hatékonyan támogatom vállalkozásodat a mindennapi teendőkben, többek között:
✨ Adminisztratív támogatás: emailek kezelése, adatrögzítés, hírlevelek menedzselése, szövegszerkesztés, táblázatkezelés – hogy minden zökkenőmentesen működjön.
📑 Jogi feladatok: alapvető jogi adminisztráció, fizetési meghagyások (FMH) és végrehajtások (VH) kezelése, követeléskezelés, szerződések előkészítése és kapcsolattartás.
Szakértelmemmel biztosítom, hogy az irodai és jogi feladatok precízen, megbízhatóan legyenek elvégezve, felszabadítva ezzel idődet a fontosabb döntésekhez. Kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal! 😊
Amennyiben olyan szolgáltatásra van szükséged, ami nem található a csomagok között, akkor küldj a szabadúszónak egy üzenetet az elképzelésedről. Miután megegyeztetek a részletekről és az árról, a szabadúszó létre tud hozni neked egy csomagot, vagy egy teljesen a te igényeidre szabott új szolgáltatást.
Nagyon fontos, hogy soha NE fizess banki utalással, Paypal-el vagy egyéb módon, mindig csak a “Megrendelem” gombra kattinva, mert csak így tudjuk garantálni a biztonságos megrendelést. Így a megrendelő és a szabadúszó is védve van. Amennyiben megrendelőként nem kapod meg a szolgáltatást az ígért határidőre vagy a szolgáltatás nem felel meg a megbeszélt kritériumoknak, vissza fogjuk utalni a befizetett összeget a számládra. Ha a szabadúszó más fizetési módot kér tőled, kérjük, jelentsd itt a szabadúszót. Köszönjük az együttműködésedet!