Büszkék vagyunk “robotmentes” Ügyfélszolgálatunkra
Ügyfélszolgálat 0-24 – ha elmerültél az információk tengerében, keress minket és dobjuk a mentőövet!
Fontos számunkra az, hogy elégedett legyél, hiszen egy csónakban evezünk. Tisztában vagyunk azzal, hogy felmerülhetnek kérdések, vagy szükség lehet további információra. Felkészültünk mindenre, így ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!
Ügyfélszolgálatunk célja, hogy gyors és hatékony segítséget nyújtson bármilyen kérdés vagy probléma merülne fel.
Ha a Gyakran Ismételt Kérdések nem nyújt választ, vagy további, személyre szabott tájékoztatásra vágysz, akkor dobj egy támogatási jegyet vagy indíts egy chatet. Kollégáink készen állnak, hogy segítsenek neked!
Ügyfélszolgálatunk olyan, mint egy hullámmorajlás: könnyed, gyors és mindig jelen van.
az XProjekt ügyfélszolgálati csapata
Hogyan működik?
Szükségem van egy kivitelezőre
1. Regisztrálj, majd töltsd ki a személyes adataidat.
2. Válogass a tehetségek közül vagy posztolj egy projektet!
3. Találd meg a legalkalmasabb szabadúszót az adott projekt elvégzésére.
4. Írj üzenetet a kivitelezőnek. Kérj egyéni ajánlatot vagy rendeld meg egyből a szolgáltatást.
5. Kapd kézhez a minőségi munkát időben. Találd ki a következő projekted és gyere vissza.
Szabadúszó vagyok
1. Regisztrálj, majd töltsd ki a személyes adataidat.
2. Hozz létre ingyenesen legalább egy fix áras szolgáltatást a Szolgáltatás feltöltése almenüben.
3. Tűnj ki a tömegből! Készíts egyedi leírást, tölts fel képeket, videókat legjobb munkáidról.
4. Dőlj hátra és hagyd, hogy a megrendelők rád találjanak, vagy böngéssz a projektek között.
Gyakran Ismételt Kérdések
Regisztráció
Hogyan tudok regisztrálni az XProjektre?
Kattints a menüben a Bejelentkezés-re és a felugró ablakban válaszd a Regisztrációt. Adj meg felhasználónevet, email címet és legalább 8 karakteres jelszót, amely tartalmaz kisbetűt, nagybetűt, számot és speciális karaktert is.
Külön kell regisztrálnom megrendelőként és szabadúszóként?
Nem, a regisztrációddal egy fiókot hozol létre, amivel használhatod az oldalt, mint megrendelő és mint szabadúszó is.
Ingyenes a regisztráció az XProjektre?
Igen, a regisztráció ingyenes és a szolgáltatásod vagy projekted feltöltéséért sem kell fizetned. Nálunk nincs havidíj sem!
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt a regisztrációmról?
A visszaigazoló email közvetlenül a fiókod spam mappájába került, vagy a regisztráció során elgépelted az email címedet. Ha a probléma ez után sem oldódik meg, kérjük, további segítségért vedd fel velünk a kapcsolatot.
Profil
Hol tudom módosítani az adataimat?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Profilom-ra.
Hol tudom módosítani a jelszavamat?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Profilom-ra kattinva tudsz új jelszót beállítani.
Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tudok belépni a profilomba?
Kattints a menüben a Bejelentkezés-re és a felugró ablakban kattints az Elfelejtetted a jelszavad? linkre.
Hol tudom megnézni az egyenlegem?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Vezérlőpult-ra.
Hogyan tudom kiutalni a bankszámlámra az egyenlegem?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Vezérlőpult-ra és az egyenleged alatt a Kifizetés kérésé-re. A felugró ablakban töltsd ki az adatokat, majd kattints a Kérelem küldése gombra.
Mikor érkezik meg a kiutalt egyenlegem a bankszámlámra?
A kiutalás kérésétől számított 3 munkanapon belül kell megérkeznie az összegnek a bankszámládra. Amennyiben nem érkezik meg a fenti időn belül, kérjük, további segítségért vedd fel velünk a kapcsolatot.
Le tudom vásárolni az egyenlegem?
Jelenleg nem tudod az oldalunkon elkölteni az egyenlegedet.
Hogyan tudom kiemelni a szolgáltatásomat, hogy a találati lista elejére kerüljön?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Szolgáltatásaim-ra, utána pedig a Kiemelés gombra.
Hol találom az üzeneteimet?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, és az Üzeneteim-re kattinva láthatod a neked küldött vagy az általad írt üzeneteket.
Miért van letiltva a profilom?
Profilt abban az esetben függesztünk fel vagy tiltunk le véglegesen, ha valaki megsértette az XProjekt Általános Szerződési Feltételeit. A felfüggesztés vagy letiltás okának tisztázása érdekében írhatsz az ügyfélszolgálatnak, és az ügy kivizsgálása után 24 órán belül választ fogsz kapni.
Megrendelések és számlázás
Milyen fizetési módok vannak?
Az XProjket.hu-n online bankkártyás (Visa, MasterCard), Google Pay és Apple Pay fizetésre van lehetőséged.
Megrendelőként kitől és mikor kapok számlát a megrendelésemről?
A megrendelésed összegéről a Szabadúszótól fogod kapni a számlát. Amennyiben nem küldi automatikusan, úgy neked kell kérned tőle, üzenetben.
Megrendelőként hol találom a megrendeléseimet?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd az Én rendeltem-re. Megrendeléseidet letöltheted csv vagy xls formátumban.
Szabadúszóként kitől és mikor kapok számlát az adminisztrációs díjról?
Az adminisztrációs díjról szóló számát az XProjekt anyacégétől, a FaceTill Ltd-től kapod. A számlát a regisztrált email címedre küldjük azon a napon, amikor a megrendelő jóváhagyta az általad elvégzett munkát. Abban az esetben, ha nem kaptad meg a számlát, nézd meg a kéretlen levelek között is vagy keresd ügyfélszolgálatunkat és készségesen segítünk.
Szabadúszóként hol találom a megrendeléseimet?
Kattints a menüben a felhasználónevedre, majd a Tőlem rendelték-re. Megrendeléseidet letöltheted csv vagy xls formátumban.
Miért kell megadnom a bankszámla adataimat?
Azért kell megadnod a bankszámla adataidat, hogy ki tudjuk utalni az egyenlegedet és a Partnerprogramból (Affiliate) származó bevételedet.
Általános kérdések
Ki a szabadúszó?
Szabadúszó (Freelancer) az a felhasználó, aki az XProjekten szolgáltatást kínál.
Ki a megrendelő?
Megrendelő az, aki megbíz egy Szabadúszót egy munkával vagy létrehoz egy Projektet.
Mik azok a Projektek?
Olyan ötletek, amik megvalósítására Szabadúszót keresnek a Megrendelők.
Szabadúszóként hozhatok létre Projektet?
Természetesen. Egy Szabadúszó is hozhat létre Projektet az oldalon. Ezzel automatikusan Megrendelő is lesz.
Hol tudom beállítani a Keresési értesítéseket?
Amennyiben nincs a keresésednek megfelelő találat, kattints a Keresési értesítés kérése linkre, és ezzel automatikusan elmentődik a keresésed. Emailben értesítünk, amikor a keresésednek megfelelő szolgáltatás feltöltésre került az oldalon.
Nem találtál választ a kérdésedre?
Kérdezd ügyfélszolgálatunkat. Ne félj, nem fogsz robotokkal beszélni! Számunkra fontos az emberi kapcsolat és mindig egy segítőkész munkatársunk fog válaszolni a kérdéseidre.