Hosszú távú együttműködésre keresünk Virtuális Asszisztenst!
Home office – napi 2 órától kezdve, később akár 4+ órában.
Megbízható, precíz és önálló munkatársat várunk, aki szeret rendszerezni és segíteni a mindennapi folyamatok gördülékenységében. 5000 Ft-os órabér.
Feladatok:
- Naptár- és időpont-egyeztetések kezelése
- Online kutatások, adatgyűjtés és táblázatok készítése
- Hírlevelek szerkesztésében, kiküldésében való közreműködés
- Dokumentumok, prezentációk előkészítése
- Egyszerű grafikai feladatok (pl. Canva posztok szerkesztése)
Előny, de nem feltétel:
- Tapasztalat ügyfélkommunikációban (email / chat)
- Alapszintű közösségi média menedzsment
- Google Workspace / Microsoft Office biztos használata
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszú távú együttműködés
- Rugalmas, otthonról végezhető munkaidő
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
Ajánlataim
Kedves Tamara!
Virtuális asszisztensi képesitéssel is rendelkezem a mérlegképes könyvelői szakmám mellett.
Több mint 10 éve könyvelő és adminisztrátor is.
Bizom a sikeres együttműködésben!
Kedves Tamara,
Az e-kereskedelem területén szerzett adminisztratív tapasztalatommal magabiztosan végzem a szervezési és támogató feladatokat.
Fontos számomra a precizitás, a hatékony kommunikáció és a hosszú távú, stabil együttműködés.
Szívesen vállalom a meghirdetett pozíciót.
Üdvözlettel,
Sutóczki Géza
Kedves Tamara!
10+ év tapasztalattal rendelkezem adminisztratív területen, melyből kiemelném az alábbiakat: időpontegyeztetések, Excel táblázatok és prezentációk készítése és kezelése, Canva. Mivel dolgoztam kb. 2 évet marketing területen is, így a hírlevelek kiküldése, posztok készítése sem állnak tőlem távol.
Szívemen viselem az ügyfeleim, partnereim sikerét, ezért a legnagyobb odafigyeléssel, törődéssel és proaktivitással segítem a munkájukat.
Ha engem választasz, biztos lehetsz benne, hogy számíthatsz rám a legsűrűbb időszakokban és a legrázósabb helyzetekben is.
Szép napokat kívánok!
Üdv,
Kriszti
Kedves Tamara!
Adminisztratív és szervezési feladatokban többéves tapasztalattal dolgozom precízen, önállóan, proaktívan és megbízhatóan.
Szívesen vállalom a felsorolt feladatokat.
Fontos számomra a gördülékeny kommunikáció, a rendszerezett munkavégzés és a hosszú távú, stabil együttműködés.
Üdv,
DOKOffice