Hosszú távú együttműködésre keresünk Virtuális Asszisztenst!

Home office – napi 2 órától kezdve, később akár 4+ órában.
Megbízható, precíz és önálló munkatársat várunk, aki szeret rendszerezni és segíteni a mindennapi folyamatok gördülékenységében. 5000 Ft-os órabér.

Feladatok:

  • Naptár- és időpont-egyeztetések kezelése
  • Online kutatások, adatgyűjtés és táblázatok készítése
  • Hírlevelek szerkesztésében, kiküldésében való közreműködés
  • Dokumentumok, prezentációk előkészítése
  • Egyszerű grafikai feladatok (pl. Canva posztok szerkesztése)

Előny, de nem feltétel:

  • Tapasztalat ügyfélkommunikációban (email / chat)
  • Alapszintű közösségi média menedzsment
  • Google Workspace / Microsoft Office biztos használata

Amit kínálunk:

  • Stabil, hosszú távú együttműködés
  • Rugalmas, otthonról végezhető munkaidő
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség

Ajánlataim

Zsófia

Kedves Tamara!
Virtuális asszisztensi képesitéssel is rendelkezem a mérlegképes könyvelői szakmám mellett.
Több mint 10 éve könyvelő és adminisztrátor is.
Bizom a sikeres együttműködésben!

Géza

Kedves Tamara,

Az e-kereskedelem területén szerzett adminisztratív tapasztalatommal magabiztosan végzem a szervezési és támogató feladatokat.
Fontos számomra a precizitás, a hatékony kommunikáció és a hosszú távú, stabil együttműködés.

Szívesen vállalom a meghirdetett pozíciót.

Üdvözlettel,
Sutóczki Géza

Krisztina

Kedves Tamara!

10+ év tapasztalattal rendelkezem adminisztratív területen, melyből kiemelném az alábbiakat: időpontegyeztetések, Excel táblázatok és prezentációk készítése és kezelése, Canva. Mivel dolgoztam kb. 2 évet marketing területen is, így a hírlevelek kiküldése, posztok készítése sem állnak tőlem távol.

Szívemen viselem az ügyfeleim, partnereim sikerét, ezért a legnagyobb odafigyeléssel, törődéssel és proaktivitással segítem a munkájukat.

Ha engem választasz, biztos lehetsz benne, hogy számíthatsz rám a legsűrűbb időszakokban és a legrázósabb helyzetekben is.

Szép napokat kívánok!

Üdv,
Kriszti

DOKOffice

Kedves Tamara!

Adminisztratív és szervezési feladatokban többéves tapasztalattal dolgozom precízen, önállóan, proaktívan és megbízhatóan.

Szívesen vállalom a felsorolt feladatokat.

Fontos számomra a gördülékeny kommunikáció, a rendszerezett munkavégzés és a hosszú távú, stabil együttműködés.

Üdv,
DOKOffice

Bejelentkezés

Regisztráció

Jelszó visszaállítása

Kérjük, add meg a felhasználónevedet vagy az email címedet. Emailben kapsz egy linket az új jelszó létrehozásához.

Készült szív-vel és kávé-val Budapesten.
v4.0
Minden jog fenntartva © 2025 XProjekt

Kedves Érdeklődő

Sajnos most nem vállalok új megrendeléseket.
Kérlek, a projekted megvalósításához keress az elérhető szabadúszók között.