Embléma és arculat tervezés
Az emblémák összetett vizuális bélyegek, a fogyasztó elmélyében. Már a márka nevének csengése, a tipográfiai kialakítás is egy véleményt formál, ehhez jön plusz elemnek az embléma, ami a cég arcát fogja jelenteni.
Mi is az-az arculat és miért kell és miért nem egyenlő a márka identitással? Ha azt érzed ezek közt rokoni viszony van, igazad van, azonban amíg az arculat egy márka teljeskörű vizuális kommunikációját jelenti (logó, névjegy, e-mail fejléc, közösségi média posztok kreatívjai, hirdetések ect..) a márka identitás a fogyasztóban kialakul véleményt. Amit természetesen a vizuális megjelenés, csakúgy, mint az emberek esetében, hatalmas mértékben befolyásol.
Ha valakin 100 szín van, de csak egy illene hozzá? „Megjegyzést teszünk rá.”
Ha nem áll jól rajta az adott ing szabása? „Felhívjuk a figyelmét rá.”
Ha mindig ugyan azt viseli? „Szóvá tesszük.”
A fogyasztó azonban nem teszi szóvá, egyszerűen csak másik márkához pártol, ahol a vizuális érzékenységének az igényeire lett tervezve a márka kommunikáció.
És ezzel el is értünk a miérthez. Arculatban gondolkodni, azt jelenti egységet alkotni. Biztonságot, hogy nem kell mindig mindent kitalálni, mert a sütőforma, csak bele kell tölteni az új tésztát. Illetve a fogyasztó felé is nyújtunk vele egy vizuális kapaszkodót, hogy könnyedén tudja pozícionálni a márkánkat.
Az alap ár csak az emblémát tartalmazza!
Amennyiben olyan szolgáltatásra van szükséged, ami nem található a csomagok között, akkor küldj a szabadúszónak egy üzenetet az elképzelésedről. Miután megegyeztetek a részletekről és az árról, a szabadúszó létre tud hozni neked egy csomagot, vagy egy teljesen a te igényeidre szabott új szolgáltatást.
100%-ban bízunk a szabadúszóinkban, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden megrendelésre: Amennyiben nem kapod meg a szolgáltatást az ígért határidőre vagy a szolgáltatás nem felel meg a megbeszélt kritériumoknak, vissza fogjuk utalni a befizetett összeget a számládra.